Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-01T16:57:40+00:00

Найбільше я люблю розмовляти зі своєю матусею,тому що вона для мене сама дорога людина на світі.Вона,як ніхто краще мене розуміє.Зі своєю мамою я можу поспілкуватися на різні теми і вона завжди відповідає на мої запитання.А ще я дуже люблю розмовляти зі своїм другом(подругою),тому що у нас э спільні інтереси та теми про що можна поговорити.Дуже важливо добре  спілкуватися зі всіма людьми та знаходити спільну мову.

2012-04-01T17:49:40+00:00

Найбільше мені подобається розмовляти з батьками та бабусею.Вони можуть мене вислухати,дати пораду.Дуже люблю розмовляти з бабусею коли вона розповідає про своє життя.Якщо поміркувати,то подобається ромовляти з усіма цікавими людьми.Це ті люди,яким є що сказати,які вміють слухати.