Чи подобається тобі ромашка??Склади й запиши опис цієї рослини(5-7 речень).

Чи подобається тобі конвалія??Склади й запиши опис цієї рослини (5-7 речень)

Напиши текст-розповідь Перед грозою(5-7 речень)

Напиши текст розповідь Після грози(5-7 речень)

Чи мрієш ти побувати на екскурсії??Що саме ти хочеш там побачити??(Екскурсія у Ботаничний Сад,будь ласка)

Розв яжіть усе я вас прошу!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-04-01T13:07:37+00:00

мені подобаєтсяромашка. Вона зачаровуе своєю красою. в ней білі пелюстки, жовта середина і стрункий стовбур.Ромашкаможе бути лікарською і декоративною. Ця квітка вміє показуваті свою красу

 

 на двори була гарна погода . Але раптом пишов дождь з грозою . Велики важки хмари затулили небо .Витер зрывав з дерев гилкы . Птахи похавалися , мухы не жужжалы .Злыва напувае землю водою.   


Конвалія мені подобається. Це красива рослина з двома великим зеленим листям, яке тягнеться вгору до сонця і майже повністю закривають єдину гілочку з квіточками, які білими намистинками, обліпили її, як горошок.


Пройшла гроза.Уся природа ныби заново прокидається.Промінь сонця пробивається крізь чорні хмари.Після грози пахне чистотою та свіжістю.Та скоро стане зовсім світло!!!А на небі з явиться барвиста веселка!



а пр все остальное я не знаю.

2012-04-01T13:13:10+00:00

                                   Ромашка
Ромашка-струнка,ніжна,на ній тримаються білі пелюстки.В середині жовте сонечко,на яке так люблять сідати бджоли.
Ромашку використовують і задля лікарської мети.З неї роблять різні відвари.
 Ромашка влітку предмет захоплення дівчат.Вони часто плетуть з неі вінки.