Які почуття викликав у тебе вірш в. бичка "ти думаеш деревам не болить"?

2

Ответы и объяснения

2012-04-01T11:11:30+00:00

Я плакала коли читала цей твір...Як можна вбивати природу???Давайте берегти природу!

Лучший Ответ!
2012-04-01T11:28:10+00:00

Коли я прочитала вірш В.Бичка "Ти думаєш, деревам не болить?", у мене він викликав почуття жалю до природи. Яка вона незахищенна від людської недбалості, нахабства, малодушшя. Ми отримуємо від природи все: корисні копалини, чисте повітря,що  так необхідне для нашого життя, овочі та фрукти, затінок в спеку. Так давайте же берегти та любити природу, бути вдячними їй за наше життя.