Написати розповідь про вулицю на якій ти живеш(я живу на вулиці Щорса)Відразу кажу *СПАСИБІ*

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-31T19:24:36+00:00

Утворена під сучасної назвою 1961 року на честь Миколи Щорса внаслідок об'єднання більшої частини Новогоспитальної вулиці (між вулицею Анрі Барбюса та провулком Щорса; виникла у 2-й половині ХІХ століття, до кінця 1930-х років мала назву Прозорівський шлях) і вулиці Сурикова (до 1938 — частина вулиці Німецько-Бухтєєвської, решту якої названо Кутузовською; простягалася від Новогоспитальної вулиці до Бульвару Лесі Українки поблизу Круглої башти).

У 1970 приєднано частину Володимиро-Либідської вулиці (між вулицями Червоноармійською та Анрі Барбюса), що виникла у 1-й половині ХІХ століття).

У 1970-х роках внаслідок будівництва великого комплексу наукових і адміністративних споруд уздовж бульвару Лесі Українки, знесення старих військово-складських приміщень вулицю Щорса було скорочено.

У сучасних межах з 2000 року, коли кінцеву частину вулиці Щорса було перейменовано на честь Михайла Задныпровського!

Переважну більшість споруд на вулиці Щорса зведено у 1950—70-х роках.

 


2012-03-31T19:25:28+00:00
Я живу на вулиці Щорса .
Ця вулиця дуже красива і цікава .
Я кожен день там гуляю .
На цій вулиці дуже багато будинків і магазинів .
На цій вулиці є містечко,де всі діти там гуляють .