У реченнi три iменника: У сiни Мусiй сiно носив. Допоможiть знайти вiдмiнки цих iменникiв

2

Ответы и объяснения

2014-02-19T20:24:58+00:00
У сіни-знахідний
Мусій-називний
сіно-знахідний
Комментарий удален
Сіни це не сіно. Це помешкання
Прости, сено была опечатка
Мова йде про сіно. У тебе було спочатку написано, що сіно - родовий відмінок. От я і виправила тебе.
Лучший Ответ!
2014-02-19T20:25:26+00:00
Мусій (хто?) - називний відмінок;
у сіни (носив у кого? що?) знахідний відмінок
сіно (носив кого?що?) - знахідний відмінок