Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-19T22:07:29+04:00
ЗГУ́БНИЙ (який загрожує смертю, нещастям чи веде до них), ФАТА́ЛЬНИЙ, ЗГУ́БЛИВИЙ рідко. Сагайдачний бачив і розумів,що це початок стихійної селянської війни, невблаганної як ураган, і згубної для панів, наче повідь ( Фатальний збігобставин; Метелик летить все ближче, ближче до згубливого світла. Ох, то ж його згуба! (. - Пор. 1.небезпе́чний, 2. шкідли́вий.
  • larmih
  • главный мозг
2014-02-19T22:08:53+04:00



Непередбачуваний,фатальний