Ответы и объяснения

2012-03-31T08:06:11+00:00

Осінній дощ. Небо вкриваеться сірими хмарами. Вітер холодний. Дерева голі і сумні. Постійно крапає дощ дрібний, густий, холодний. Люди ховаються під парасольками.

Лучший Ответ!
2012-03-31T08:39:56+00:00

                                                 Осінній дощ

     Чудова пора року-осінь. Вона буває тиха і сонячна, а буває вітряна, похмура, дощова. Прокидаєшся, дивишся у вікно, а там іде дрібний тихенький дощик. Через деякий час здіймається вітер. Краплини стають більшими і падають з більшою силою, створюючи на землі велики калюжі.

 Усі розуміють, що осінні дощі корисні для природи. Вони напувають дерева, рослини перед зимовим відпочинком.