Тарас може доїхати на велосипеді від села до станції за 3 год, а пішки дійти за 7 год. Його швидкість пішки на 8 км/год менша, ніж на велосипеді. Знайдіть відстань від села до станції (у км).

2

Ответы и объяснения

2012-03-30T20:37:13+04:00

нехай х км/год.- швидкість пішки.тоді за 7 годин він пройде 7х км

(х+8)км/год.  швидкість на велосипеді, тоді за 3 години він проїде 3(х+8)км

7х=3(х+8) це одна та сама відстань

7х=3х+24

4х=24

х=6

6*7=42(км)відстань від села до станції

Лучший Ответ!
2012-03-30T20:45:54+04:00

пусть расстояние до станции = x, тогда скорость пешком V1= x/7 км.ч , скорость на велосипеде V2 = x/3 км.ч. Так как швидкість пішки на 8 км/год менша, ніж на велосипеді, то V2-V1=8 => x/3 - x/7 = 8

(7x-3x)/21=8

7x-3x=8*21

4x=168

x=42 км