Пожалуйста переведите на казахский! Я родилась в 2002 году( 2002 буквами). В году 365 дней (365 буквами). Моё день рождение шестнадцатого июля. Сейчас мне 11 лет. Моеё сестрёнке 7 лет. В моём имени пять букв. ПЕРЕВЕДИТЕ ПОЖАЛУЙСТА!

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-19T10:17:19+04:00
Мен екі мың екінші жылы тудым. бір жылда үш жүж алпыспес күн бар.менің туылған күнім он алтыншы шілдеде. казір менің жасым он бірде.менң сіңілім 7 жаста. менің атым бес әріптен тұрады.
Комментарий удален
а я нашла
Комментарий удален
Комментарий удален
незачто
2014-02-19T10:53:38+04:00
Мен еки мын екинши жылы дуниеге келдим. Бир жылда уш жуз алпыс бес кун бар.
менин Туган куним он алтыншы шилдеде. мен казир он бир жастамын. менин синилим 7 жаста. менин есимимде 5 арип бар