Ответы и объяснения

2012-03-29T12:37:05+00:00

       Ще не встиг повністю зійти сніг,ана лісових галявинах розцвіли проліски.   Стебельце у них тонке,гнучке.Квітки схожі на космічні зірки. Листочки мов рученята оберігають рослину. Вони схожі на зелені списи.Колір у квітки найрізноманітніший.Ці квіти прикрашають планету!

 

Лучший Ответ!
2012-03-29T12:38:24+00:00

Шафран - рід багаторічних бульбоцибульних трав'янистих рослин сімейства Півникові, або Касатиковые. У літературі з декоративного квiтництву зустрічається калька з латинської назви крокус.
Бульбоцибулини до 3 см в діаметрі, округлі або сплюснуті, одягнені чешуями, дають пучок кореневих мочок, будова і фарбування яких варіюються у різних видів.

Стебло не розвивається.

Прикореневі листи, лінійні, охоплені знизу піхвовими чешуями, з'являються під час або після цвітіння.

Квіти поодинокі, іноді 2-3 з однієї бульбоцибулини, оточені плівчастими чешуями. Суцвіття великий, довге воронковидный, відгин віночка складається з 6 часток, переходять у довгу циліндричну трубочку. Тичинки прикріплені до зеву оцвітини, коротше його; нитки короткі; пильовики прямостоячі, лінійні, звичайно довше ниток. Стовпчик нітевідний з трьома приймочками.

Плоди - трехгнездные коробочки, насіння дрібні, незграбні.

Період цвітіння - весна або осінь (у різних видів).

За забарвленням квіток види діляться на дві групи: желткоцветковые (забарвлення від жовтої до помаранчевої) і синецветковые (забарвлення від світло-бузковій до темно-фіолетової); зустрічаються і альбиносные форми - часто у синецветковых, рідше у желтко квіткових.