ПОМОГИТЕ ПОЖАЛУСТА РЕБЯТА ВИПИСАТИ ПРИКМЕТНИКИ
НА БІЛОМУ СВІТІ, НА ЧОРНІЙ ЗЕМЛІ Є МОВА У КВІТІВ, Є МОВА В ЗОРІ. Є МОВА У БДЖІЛКИ, МЕТЕЛИКА Й КЛЕНА, В БУЗКОВОЇ ГІЛКИ, В ЛЮБИСТКУ ЗЕЛЕНОГО. Є МОВА В КАЛИНИ, В ДРІМУЧОГО ЛІСУ, У РІЧКИ Й СТЕЖИНИ, В ОСІННЬОГО ЛИСТУ. ТА ТІЛЬКИ ТОМУ, ХТО ЦУРАЄТЬСЯ РІДНОЇ МОВИ, НЕ ПРОМОВЛЯТЬ ВОНИ АНІ.


2
НАПИШИТЕ БУДЬ ЛАСКА
почекаешь??
ДА

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2014-02-18T21:26:00+04:00
Бiлому. Чорнiй. Бузковоii. Зеленому. Дрiмучому. Осiннього
2014-02-18T21:31:18+04:00
Білому,  чорній.  квітів.  стежини,  осінньго  ,  промовляють.