Ответы и объяснения

2014-02-18T15:27:34+00:00
Денсаулық — зор байлық.
 
Жарлының байлығы —
Дәнінің саулығы.
 
Жан ауырса тән азады,
Қайғы басса,' жан азады.
  
Айдалада атқан оқ
Ажалдыға тиеді.
 
Жеңіл барып, ауыр қайт,
Аман барып, сау қайт.
 
Бас аманда мал тәтті,
Бас ауырса, жан тәтті.
 
Аяншақ көзге шөп түскіш.
 
Күлегештің көңілі азбас,
Күтіншектің өзі азбас.
Қырықта қылау,
Сексенде шылау.
 
Ұрынарға қара таппай,
Емдетуге жара таппай...

Лучший Ответ!
2014-02-18T15:29:50+00:00
1.Бас аманда мал тәтті, Бас ауырса жан тәтті.2.Тазалық – саулық негізі, Саулық – байлық негізі..3.Денсаулық – зор байлық..4.Сәті түскен ауруға не болса, сол ем болады.5.ТаЖұғың бар жерде – шыбын бар, Шыбын бар жерде – шығын бар.залық – саулық негізі, Саулық – байлық негізі 6.Сырқат желмен кіреді, термен шығады.7.Жарлының байлығы-денінің саулығы.