Опис зовнішності родича

План опису

1)хто ця людина

2)Компоненти зовнішності

а)зріст,вік

а)постава,фігура

в)обличя

г)волосся ,зачіска

3)Загальне враження

Очень срочно,на завтра

2

Ответы и объяснения

2014-02-18T15:27:55+00:00
Ты не можешь описать своего родственника?
ну вот написал
Комментарий удален
Лучший Ответ!
2014-02-18T15:40:02+00:00
У мене є моя сестра. Її звати Олександра.Їй  13 років. зріст у неї 156 см. Вона дуже гарна дівчинка, Олександра струнка й висока дівчина .У неї пряма постава. Очі у неї блакитні схожі на небо. лоб високий . ніс маленький. губи  яскраво червоні.Також у неї гарне,довге, яскраво-русяве волосся.Завжди полюбляе ходите з двома косичками на  плечах.я б дуже хотіла бути схожа на неї!










не знаю подойдет ли ну вродьби так должно извини если что
    

В первом предложении убери "моя".