Замовили 3т 600кг пшениці . Борошно становило 4/5 усіеї пшениці ,манних крупів було у 40 раз менше, решта -висівки . Скільки одержали кіллограмів манних крупів?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2012-03-28T10:26:16+00:00



3т 600кг=3600кг

3600*4/5=2880кг муки

2880/40=72кг манной крупы

  • Участник Знаний
2012-03-28T10:33:00+00:00

1) 3 т 600 кг = 3600 кг : 5 х4 = 2880 кг муки

2) 2880 : 40 = 72 кг манной крупы