Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-28T15:03:29+04:00

Королевою літньої клумби я вважаю троянду.Ця прекрасна квітка розквітає, як символ краси, любові та ніжності.Бархатисті пелюстки вранці покриваються росою.Стебло вкрите колючками- наче застереження, що доторкатись до такої краси небезпечно.П'нкий, солодкий аромат цієї красуні пробуджує у людині бачення прекрасного.Троянда потребує догляду та розквітаючи робить клумбу казковою.  

або

троянда-квітка,яка квитує влітку.Вона може бути різних кольорів.Але найчастіше біла або червона.Її листочки темно-зеленого кольору.На її стеблу є шипи.Шипами вона захишчається від злих людей. 

2012-03-28T19:36:26+04:00

Квітка влітку

Влітку цвіте волошка. З одного боку вона гарна - з блакитними пелюстками. З іншого - вона є бур яном сільськогосподарских культур. Волошка не росте одна. Їх в полі з являється відразу багато. На стеблинці у неї не одна квітка, а до двох десятків блакитних головок. Мені подобається бігати по волошковому полі.