Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-28T18:21:15+04:00

Тюльпан квітуе навесні. У ньго довге та міцне стебельце зеленого кольору. Широкі листки розташовані попарно на стебельці. ВОна мае п ять довгих пелюсток,вони бувають різнокольорові.

Коли сходить сонце пелюстки відккриваються теплу.Ця рослина пахуча,у неї приемний аромат.Ця квітка ціниться по всьому світу.

2012-03-28T19:38:35+04:00

Квітка  навесні.

Життя квітів починається з пролісків. Пролісок-квітка ніжна, але смілива й нетерпляча. Ще лежить сніг, а вже крізь весняну снігольодову скоринку пнеться цупкий паросток. На тонкому стебельці піднімається чудова квітка. Квіти проліска схожі на дзвоники. Вони білосніжні.