До млина привезли 58 мішків пшениці й 38 мішків жита.Пшениці привезли на 16ц більше, ніж жита.Скільки окремо кг жита і пшениці завезено, якщо всі мішки із зерном мали однакову масу?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • momot
  • главный мозг
2012-03-28T12:38:55+04:00



58-38=20мешков разница

16/20=0,8ц=80кг один мешок

58*80=4640кг=46ц40кг пшеницы

38*80=3040кг=30ц40кг жита   или  4640-1600=3040кг  (16ц=1600кг)

  • Участник Знаний
2012-03-28T12:46:58+04:00

1) 58 - 38 = 20 мешков 

2) 16 ц=1600 кг : 20 = 80 кг в 1 мешке

3) 58 х 80 =4640 кг = 46 ц 40 кг пшеницы

4) 38 х 80 = 3040 кг = 30 ц 40 кг жита