Довжина алеї 540 м. Від двох кінців алеї одночасно назустріч один одному побігли Петрик та його песик. Через 2 хв Петрик надів на песика новий повідок. З якою швидкістю біг Петрик, якщо швидкість песика була 150 м/хв?

2

Ответы и объяснения

2012-03-27T19:05:05+04:00



1)540:2=270м/мин-скорость сближения.

2)270-150=120м/мин-скорость Пети.

Лучший Ответ!
2012-03-27T19:10:29+04:00



1)150м/хв*хв=300м пробижал пёс

2)540-300=240м  пробежал мальчик

3)240м:2хв=120м/хв 

ответ:120м/хв