Твір на тему 7-9 речень Чи мрієш ти побувати на концерті?Що хочеш побачити чи почути (ДПА)

2

Ответы и объяснения

2012-03-27T09:51:21+00:00

Я мрію побувати на концерті. Я хочу почути сильний звук барабанів та гитар. Там я буду слухати музику. А що ще  ж робити на концерті, як не слухати музику? Після концерту з друзями я піду в парк. Там чисте повітря, і вже не так голосно. Там спокійно і затишно. Це буде найкращий день в моєму житті.

Лучший Ответ!
2012-03-27T14:16:35+00:00

Так я мрію. мені дуже подобаються концерти.Наприклад я мрію побувати на концерті своєї(свого) улюбленої(улюбленого) співачки(співака). Концерти мені дуже подобаються тому ,що і я вмію дуже гарно співати. Концерти дуже класні.Вони бувають класичні,поп,рок та тощо.Тому я мрію побувати на концерті.