склади і запиши опис рослини яка квітує влітку( 5-7 речень) срочно до завтра плиз

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-27T13:57:12+04:00



Дзвоник

Дзвоник ▬ це трав'яниста  рослина з великими блакитними квітами. Цвітуть дзвоники у червні та липні. Розкішним трав'яним килимом усміхається земля. Синіють у ньому ніжні келишки лісових дзвіночків. У кожній квіточці ▬ маленький молоточок. Повіяв легенький літній вітерець. Торкнувся молоточок до пелюсточки, і полинув ніжний дзвін. 

2012-03-27T14:10:07+04:00



                                             Троянда

 

     Влітку є багато рослин, які дуже гарні, коли квітують. Особливо мені подобається кущ троянд. Вони також квітують влітку. Троянда дуже гарна, запашна. Багато хто вважає, що ця квітка найкрасивіша.

    Квітка троянди невелика, буває різних кольорів: рожева, біла, червона та жовта. Сама квітка має цікаву форму з багатьма бархатними та ніжними пелюстками. Її голівка міцно тримається на колючому зеленому стеблі з листочками. Вона має дуже приємний запах.

    Троянда - справжня королева квітів.