Від пристані в протилежних напрямках одночасно відійшли два катери. Через 2 год. вони були на відстані 128 км один від одного. Швидкість першого катера 35 км/год.Знайти швидкість другого катера.

2

Ответы и объяснения

2012-03-26T18:27:23+04:00



1)35*2=70км-прошёл первый за 2 часа.

2)128-70=58км-прошёл второй за 2 часа.

3)58:2=29км/ч-скорость второго.

Лучший Ответ!
2012-03-26T18:28:32+04:00



1)35*2=70( км)-пройшов перший катер за 2 години.

2) 128-70=58 (км)- пройшов другий катер за 2 години.

3) 58/2=29 (км/год)-  швидкість другого катера

Відповідь: 29км/год   швидкість другого катера