До млина привезли 58 мішків пшениці і 38 мішків жита. Пшениці привезли на 16 центнерів більше ніж жита. Скільки окремо кілограмів жита і пшениці завезено, якщо всі мішки із зерном мали однакову масу?

Срочно на тепер (за здалегідь дякую)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • tetz
  • хорошист
2012-03-25T14:35:49+04:00

 

16 ц = 1600 кг

1) 58-38 = 20 мішків - різниця в якій вміщувалося 16 центнерів

2) 1600 : 20 =  80 кг - вага одного  мішка

3) 58 * 80 = 4640 кг пшениці привезли

4) 38 * 80 = 3040 кг жита привезли 

2012-03-25T15:27:02+04:00



58-38= 20 мешков разница

16 ц=1600 кг

1600 : 20= 80кг весит один мешок

58 х 80 = 4640 кг пшеницы привезли

38 х 80 = 3040 кг ржи привезли