Від пристані в пртилежних напрямках одночасно відішли два катери. Через 2 год вони були на відстані 128км один від одного. Швидкість першого катера 35км\год. Знайди швидкість другого катера. ДПА

2

Ответы и объяснения

2012-03-24T00:49:38+04:00



1) 128:2=64 км\ч - сума швидкостей катерів

2) 64-35=29 км\ч - швидкість другого катера

відповідь: 39 км\ч

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2012-03-24T01:00:41+04:00

1) 128:2=64 км/ч общая скорость

2)64-35=29 км/ч скорость 2 катера