Прогулянка на річковому катері розпочалася о 8 год 45 хв і тривала 2 год 30 хв.О котрій годині закінчилася прогулянка

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-02-16T15:04:43+00:00

45+30=75 хв
75-60=15хв
75хв=1 год 15 хв
8+2=10 год
10+1=11год
выдп - об 11 год 15 хв

8г45хв+2 г30хв=10г75хв=11год15хв
2014-02-16T15:09:02+00:00


8 год 45 хвил + 2 год 30 хвил=10 год75 хвил=11 год 15 хвил
=========================================================