Чи любиш ти читати книжки?Чому?Напиши про це текст-міркування(5-7 речень).Допоможіть будь ласка!Наперед дякую!

2

Ответы и объяснения

2012-03-22T15:24:57+04:00

Так, я дуже полюбляю читати книжки! Коли ми читаємо, то занурюємось у зовсім інший світ, чи то вигаданий, чи вже існуючий. Він розповідає нам про те, що ми не бачили власними очима, але за допомогою автора книги можемо пропустити це через себе. Ще я вважаю, що людина, яка багато читає є грамотною, бо тренується зорова пам"ять. Читаючи багато різних книжок людина стає більш розумнішою та ерудованою. 

Лучший Ответ!
2012-03-22T15:38:59+04:00

Ще з дитинства поступово й непомітно входять книжки в наше життя й залишаються з нами назавжди.Ще змалечку ми,затамувавши подих,переживаємо пригоди колобка й лікаря Айболита,дізнаємося,що існує на світі добро і зло.Цілком природно,що про все це ми дізнаємосяз книг.Безліч дивовижних відкритів донесли книги через віки.І як легко вони діляться з нами цими знаннями!Тільки відкрий і прочитай...