2-га частина книжки укр.мова 4 клас ,впр.129 будь ласка терміново написати листа до свого друга (подруги).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-21T17:22:41+00:00

                                        Привіт Аня!

Я дуже сумую за нашими прогулянками лісом,купанням в річці.Памятаєш як нам було весело? Вже весна,я чекаю коли розтане сніг й зявляться перші квіти.У мене все дуже добре я нечодавно прочитала книгу Всеволода Нестайка (В країні сонячних зайчиків).А що читаєш ти?Мама купила мені  фіалку яка вчора розцвіла,в моїй кімнаті таки гарни аромат.Тато подарував ролоті сережки.А як справи у тебе?Ну бувай цьом,цьом.                                             

                                      Твоя подруга Ліза.

                                                                       2012 р.21 березня.                     

якщо хочеш заміни імя

2012-03-21T17:22:55+00:00

  Привіт , моя подруга(мій друг) !

  Я живу добре.  Допомагаю батькам.Я вже навчаюся у четвертому класі. Гарно навчаюся.

 А ти як живеш? Як навчаєшся? Що читаєш? Чим захоплюєшся? Де була(був) на канікулах? Коли до мене угості приїдеш?

                                                     Бувай!  Твоя подруга ... !