Решить задачи
1.На однiй лiсовiй дiлянцi посадили 12650 дерев,а на другiй -у 5 раз менше. Шосту частину всiх дерев становили дуби ,а решту -iншi дерева. Скiльки дубiв посадили на обох дiлянках?
2.За 7 днiв 8 бурундукiв перенесли в нiрки 1960 горiхiв, порiвно кожний. Скiльки горiхiв перенесе в нiрку один бурундук за 21 день?

2

Ответы и объяснения

2014-02-13T20:44:19+00:00
12650:5=2530 посадили у другій ділянці
12650+2530=15180:6=2530 дерев встановили дуби 
ответ: 2530 дубів посадили на обох ділянках

Лучший Ответ!
2014-02-13T20:46:01+00:00
2.1960:8=245 орехов-1бурундук за 7 дней,245:7=35орехов-1 бур. за 1день,21*35=735 орехов-1 бур.за 21 день.1задача:12650:5=2530д.-на второй делянке,12650+2530=15180д.-всего,15180:6=2530д.-дубы.