Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • Участник Знаний
2014-02-13T14:58:03+00:00
N2+3H2=2NH3
4Nh3+3O2=2N2+6H2O
NH3+HNO3=NH4NO3
NH4NO3+NaOH=NaNO3+NH3+H2O
4NH3+5O2=4NO+6H2O
2014-02-13T14:59:02+00:00
N2 + 3H2 = 2NH3   синтез при 450 С и 60 атм
4NH3 + 3O2 = 2N2 + 6H2O   - горіння
4NH3 + 5O2 = 4NO + 6H2O  - каталітичне окиснення на платиновій сітці
NH3 + HNO3 = NH4NO3  - сполучення за донорно-акцепторним механізмом
NH4NO3 + NaOH = NaNO3 + NH3 (газ) + H2O - якісна реакція на йон амонію у водних розчинах, можна також при нагріванні