напишіть будь ласка твір-опис чи подобається тобі конвалія? і написати про неї

2

Ответы и объяснения

2012-03-20T20:51:11+04:00

Конвалія-одна з перших квіток весни.Вона така тендітна,маленька,ніжна і скромна. 

  Із-за землі показалась зелена стрілочка.Вона швидкр розділилась на дві листочки,які через короткий час стали широкими. А між ними зявився маленький тоненький паросток.Він піднявся,нахилився до одного листочка й раптом одного ранку розквітнув білими дзвіночками.Це були дзвіночки конвалій. Маленький дзвіночок пахне лісом,весною. 

Лучший Ответ!
2012-03-20T20:54:37+04:00

Конвалія це дуже чарівна квітка.Її стебло гнучке та тонке.Квіточки конвалії біленькі, маленькі і зубчасті.Вона має подвійне і смугасте листя. Конвалія росте у лісі.Її квітки приваблюють людину.