Дідусь Матвій вийшов з пасіки і пішов до липового гаю зі швидкістю64 м/хв.У той самий час вийшов з липового гаю і попрямував до дідуся на пасіку Тимко.Відстань від липового гаю до пасіки 918м.З якою швидкістю йшов Тимко,якщо він зустрівся з дідусем через9хв."

2

Ответы и объяснения

2014-02-12T17:57:48+00:00
Лучший Ответ!
2014-02-12T18:00:08+00:00
1)64*9=576(м) прошел дедушка
2)918-576=342(м) прошол тимко
3)342/9=38(м/хв) скорость тимко