Пригадай, як змінюються берези навесні. Напиши про це текст-розповідь (5-7речень).

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-20T17:01:14+04:00

                                          Берези навесні
Білокорі берези навесні змінюются.Вони починають вбиратися у брання.У них дуже гарні пухнасті сережки.У стовбурі берези можно зробити дірочку ,вставити трубочку так почне капати сік,який дуже корисний для людей.Пийте сік і дякуйте березам.

2012-03-20T17:08:36+04:00

  Яке загадкове дерево-береза.Воно прекласне в різні поры року.