Утворити вищий і найвищий ступені порівняння слів смачний і великий)

2

Ответы и объяснения

2014-02-12T15:17:13+00:00
Смачний - смачніший, найсмачніший.
Великий - бфльший, найбільший.
Лучший Ответ!
2014-02-12T15:55:36+00:00
Вищий ступінь:
проста форма - смачніший, більший
складна форма - більш (маньш) смачний, більш (менш) великий
Найвищий ступінь:
проста форма - найсмачніший, найбільший
складна форма - якнайсмачніший, якнайбільший
складена форма - найбільш (найменьш) смачний, більший від усіх