Народ допоможіть, хто знає які прислів"я про бабусь? Поділіться, пліз.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-19T19:26:32+00:00

"як говорила бабуся",(Поки) баба з печі летить, сімдесят сім дум передумає,

 Мірила бабуся крюкой, та махнула рукою: бути по-старому, як поставлено!

2012-03-19T19:27:10+00:00

У баби язик, як у чорта мітла. 

У бабів та у п'яних сльози дешеві. 

Була б моя бабуся — нікого не боюся. 

Баба діду рада.