Першого дня мікроавтобусом було завезено у книгарню 627 пачок з книгами ,а другого-285 пачок. Першого дня було зроблено на шість рейсів більше , ніж другого.Скільки рейсів було зроблено першого дня і скільки -другого?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-19T18:23:06+00:00



627 - 285= 342 пачки разница

342 : 6 = 57 пачек за 1 рейс

627 : 57 = 11 рейсов в 1 день

285 : 57 = 5 рейсов во 2 день

2012-03-19T18:41:53+00:00



627-285=342п- на столько больше завезли в первый день

342/6= 57 п- перевезли за 1 рейс

627/57=11 р- сделали в первый день

285/57=5р- сделали во второй день