Чи доводилося тобі бачити живих мурашок? Що ти знаєш про ціх комах?Напиши про Це текст-розповідь (5-7 речень)

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-19T21:43:34+04:00

                                                    мурахи

   у лiсi пiд деревом я побачив мурашник.зверху вiн був укритий хвоэю i всiяний мiлйонами ходiв.мурахи снували по ньому безперервно.однi тягли до мурашника паличкий личинки,iншi вибiгали з нього у якихось невiдкладних справах.

   лicoвi мурашки-найменшi мешканцi лiсу.живуть вони у великих мурашниках,у яких багато поверхiв,входiв i виходiв. 

2012-03-19T23:38:32+04:00

Я бачив в лісі дуже багато живих мурашок .Вони живуть великою згуртованою родиною.Мають одну самицю,яка дає початок новому мурашнику.Одна з найголовніших справ мурашника- турбота про потомство.Мурашки дуже трудолюбиві.Вони все роблять дуже старанно, сумлінно і ніколи не цураються роботи.