Закінчити рівняння в молекулярному вигляді та написаті повні та іонні рівняння: а)FeCl3 + KOH -> б)Na2CO3 + HCL ->

2

Ответы и объяснения

2012-03-19T15:18:46+00:00

украинский не знаю)

 

а) 2КОН + FеСl2 = Fе(ОН)2 + 2КСl 

б) Na2CO3 + 2HCl(разб.) = 2NaCl + CO2↑ + H2O 

Полная форма: 2Nа+ + CO32− + 2H+ + 2Cl− = 2Na+ + 2Cl− + CO2↑ + H2O
Краткая форма: 2Nа+ + CO32− + 2H+ = 2Na+ + CO2↑ + H2O

Лучший Ответ!
2012-03-19T15:38:41+00:00



а) FeCl_3 + 3KOH=3KCl+Fe(OH)_3\\Fe^{3+}+3Cl^-+3K^++3OH^-=3K^++3Cl^-+Fe(OH)_3\\Fe^{3+}+3OH^-=Fe(OH)_3

б) Na2CO3 + 2HCl=2NaCl+H_2O+CO_2\\2Na^++CO_3^{2-}+2H^++2Cl^-=2Na^++2Cl^-+H_2O+CO_2\\CO_2^{2-}+2H^+=H_2O+CO_2