Допоможіть скласти міні-твір на тему "Прийшла весна у рідний край" щоб у творі було з 8 і більше апострофів.

2

Ответы и объяснения

2012-03-18T19:46:01+00:00

Після суворої, холодної зими прийшла сонячна і тепла весна. Прокинулася вся земля, почали бігти веселі струмочки, і зацвіли перші проліски. Почала з’являтися перша зелененька травичка. Почали розквітати тендітні квіти і вся земля стала теплою і лагідною. На деревах почали з’являтися квіточки.
Я йду і дивлюся на зелену траву і бачу як почали прокидатися всі комахи. Почали бджоли вже шукати солодкий нектар з квітів. Вже метелики кружляють і радіють, що прийшла весна.

 

Лучший Ответ!
2012-03-18T20:39:30+00:00

Прийшла весна у рідний край, та принесла із собою легкий, м'який вітерець. На деревах почали з'являтися листочки. Сніг почав танути, на пагорбі вже пробивалися квіточки. Он видно зайця, який, пробігши, прим'яв травичку. Пташки, з різнокольоровим пір’ям оселилися на верзівці мого солом'яного даху.  На подвір’ї мурликали кошенята, і терлися об лавку.  З-за хвіртки виглядала корова, яка тільки-но встала з м'якого сногу сіна.  Курочки дзьобали черв'яків, що повиповзали зі своїх схованок! Весна прийшла!