Одна яблуня займає 15 квадратих м площі саду. Скільки яблунь можна посадити на ділянці прямокутної форми, довжина якої 120 м, а ширина становить 2/3 довжини.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-18T09:43:34+00:00



1) 120:3*2=80 (м) - ширина участка

2) 120*80=9600 (кв.м) - площадь участка

3) 9600:15=640 (ябл.)

Ответ: на этом участке можно посадить 640 яблонь.

2012-03-18T09:44:46+00:00



1) 120:3*2=80 (м) - ширина участка

2) 120*80=9600 (кв.м) - площадь участка

3) 9600:15=640 (ябл.)-количество яблонь