Ответы и объяснения

2014-02-09T19:58:08+00:00
Тигр-дика тварина.Вони живуть у джунглях. Вони дуже небезпечні.
Лучший Ответ!
2014-02-09T20:07:22+00:00
Тигр сильний, спритний і красивий звір з сімейства котячих. Довжина тіла до 3 -х метрів , крім того хвіст - до 1,1 метра. Його вага доходить до 390 кг. Самці на чверть більші за самок . Шкура має жовтий колір з темними смугами, що утворюють неповторний візерунок. Таке забарвлення дає можливість тигру маскуватися серед чагарників.      Найбільший тигр - амурський , який живе на Далекому Сході Росії , а також у сусідніх районах Китаю і Кореї. Так як тигру доводиться жити в холодних краях , то його захищає підшкірний жир товщиною 5 см і пишний хутро .       Тигр - самець має свою територію близько 800 квадратних кілометрів , а самки - близько 200 квадратних кілометрів , де вони полюють поодинці на кабанів , оленів та інших тварин. До видобутку підкрадається якомога ближче , а потім намагається в кілька стрибків наздогнати здобич і вдарити передніми лапами по спині , тим самим збиваючи її з ніг. За один раз він може з'їсти до 30 кг м'яса.      У жаркий час ситий тигр любить полежати у воді. Тигр вміє і плавати.      У тигриці народжується від 2 до 4 тигренят. Довжина їх тіла до 40 см , а вага до 1 кг. Вісім тижнів їдять молоко , але через півроку вони вже залишаються одні або йдуть з матір'ю на полювання. Біля матері тигренята живуть до 2-3 років. Їх вага в цей час становить понад 100 кг. Потім вони йдуть жити самостійно.      Люди завдали великої шкоди чисельності тигрів. Зараз тигр занесений до Червоної книги. Амурський тигр також зазнав великих втрат від людей : дорослих тигрів вбивали , тигренят ловили. Ситуація змінилася , коли на Далекому Сході створили заповідник Сіхоте - Алинский . Це найпівнічніший заповідник . Тут звір живе в природних умовах.      Тигри можуть жити в неволі , цирках і зоопарках , завдяки цьому ми можемо побачити могутнього і красивого звіра поблизу .