Утвори від поданих слів групи спільнокореневих та запиши їх. Лебідь,село,віз,сіль,кінь,рука,нога,книга,сніг,лід,гора. Склади два речення зі словами спільнокореневі до слова Село.

2

Ответы и объяснения

2012-03-18T09:28:10+00:00

лебидь-лебеди, село-села. рука-рукав нога-ноги  книга книги. сныг сныги лыд льодяний  гора гори

Лучший Ответ!
2012-03-18T10:15:10+00:00

Лебідь-лебідка

село-селище

віз-візок

сіль-соль

кінь-кіннота

рука-рукавичка

нога-ніжка

книга-книгарня

сніг-снігир

лід-підлідний

гора-гірка

Наше селище знаходиться на березі річки.

Сільська праця дуже тяжка.