Ответы и объяснения

2014-02-09T18:13:17+00:00
Қандай?Қай?Кімнің?Ненің?Нешінші?Неше?Қанша?
бұл анықтауыш сұрақтары Қандай?Қай?Кімнің?Ненің?Нешінші?Неше?Қанша?
Лучший Ответ!
  • zh96
  • светило науки
2014-02-09T18:14:28+00:00
Пысықтауыш мынандай сұрақтарға жауап береді:
қашан?
қайда? 
қалай?
қалай қарай? 
қайтіп?
не себепті?
не үшін?
кім үшін?
неліктен?
қайдан?
не мақсатпен?
не арқылы?
кім арқылы?