Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
  • zh96
  • светило науки
2014-02-09T16:04:10+00:00
Менің мектебімде футбол, баскетбол, волейбол,жеңіл атлетика,қол добы, еркін күрес   сияқты спорт түрлерінен жарыстар өтті. 
Менің сыныбым футбол мен волейболдан қатысып, бақ сынасты.
Мектепте жүлделі орындарды 9 және 11-сынып оқушылары жеңіп алды.
Қыздар командасы финалға шықты.
Финал 15-ақпанда болады.
2014-02-09T16:20:27+00:00
Менің мектебімде спорттық жарыстар көптеп өтеді.
Менің сыныбым көбінесе өлең айту және би билеу секілді жарыстарға белсене қатысады.
Мектепте жүлделі орындарды үлкен сынып оқушылары жеңіп алады.
Қыздар командасы финалға шықты.
Финал ақпанның онына болады.