Ответы и объяснения

2014-02-09T15:58:42+00:00
1.Жеті атасын білмеген-жетесіз.
2.Жеті жұрттың тілін біл,
 Жеті түрлі білім біл.
3.Қызға қырық үйден тыйым
4.Алтау ала болса, ауыздағы кетеді.
Төртеу түгел болса, төбедегі келеді.
5. Елдің аузы - елу
6. Жүз теңгең болғанша, 
Жүз досың болсын.
7. Екі қошқардың басы бір қазада піспес

Комментарий удален
мақал да қанатты сөзге жатпай ма??
Комментарий удален
Лучший Ответ!
2014-02-09T16:05:06+00:00
Қызды 40 үйден тыйым
Жүз тиынын болғанша
Бір досын болсын
Жеті атасын білген ұл жеті жұрттың қамын жер