Відстань між двома містами - 73,8 км. З цих міст по дорозі в одному напрямі одночасно вирушили велосепедист і мотоцикліст. Велосепедист рухався попереду зі швидкістю 11,2 км/год. Через 1,2 год після початку руху його наздогнав мотоцикліст. Знайти швидкість мотоцикліста.

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-17T17:24:14+04:00



1) 11,2*1,2=13,44 (км) - проехал велосипедист за 1,2 часа

2) 73,8+13,44=87,24 (км) - проехал мотоциклист за 1,2 часа

3) 87,24:1,2=72,7 (км/ч)

Ответ: скорость мотоциклиста 72,7 км/ч.

2012-03-17T18:50:43+04:00



11.2*1.2=13.44(км)-проїхав велосипедист.

73.8+13.44=87.24(км)-проїхав мотоцикліст.

87.24:1.2=72.7(км/г)-швидкість мотоцикліста

Відповідь:72.7км/г швидкість мотоцикліста