40 баллов! Помогите с переводом на казахский, напишите только правильно, без ошибок. Заранее очень признателен!
Человек посадил цветок в клумбу. Цветок благодаря хорошей погоде, чистой воде расцвел. Человек был очень доволен.
Но однажды появился сорняк:
-Эй ты сильно не проявляй гордость, ты будешь сожалеть о том что ты родился, - писклявым голосом сказал сорняк. Эти слова очень огорчили цветок и он начал унывать.
- Не унывай! - успокоил его большой цветок. Люди называют это сорняком. Это злобная трава, которая думает только о себе. Этими словами большой цветок поднял настроение цветка. Вскоре пришел человек и вырвал эту нечистую траву.

2
P.Sне нужно только использовать корявый переводчик, буду жаловаться ))

Ответы и объяснения

2014-02-09T17:29:24+04:00
Адам гүлді клумбаға отырғызды. Гүл жақсы ауа райы, таза су арқылы гүлденді. Адам өте тоқ болды.Бірақ бір күні арамшөп: бітті-Эй ол өлердей емес асқақта-, ол бол- өкін- туралы ана не ол ту-, - шиқылдақ дауыс айт- арамшөп. Осы сөздер гүлді өте қайғыға батырды және ол мұңайа бастады.- мұңаймаппын! - оның үлкен гүлін тынышталдырды. Адамдар оны арамшөп деп  атайды. Ол жауыз шөп, ол әрқашан өзін ғана ойлайды,. Осы сөздермен үлкен гүл көңілін көтерді. Тез арада адам келді және осы арам шөпті үзді.
Вау, да вы просто скоростной писарь, я восхищен быстротой, никак не ожидал, ОГРОМНОЕ ВАМ СПАСИБО, всего вам доброго!
Лучший Ответ!
  • zh96
  • светило науки
2014-02-09T18:52:22+04:00
         Адам гүлзарға гүл отырғызды. .Гүл жақсы жақсы ауа райының, таза судың арқасында гүлдеді. Адам өте қуанышты болды.
         Бірақ, бір күні арамшөп пайда болды:
- Ей, сен қатты тәкаппарлық танытпа, өзіңнің өмірге келгеніңе өкінетін боласың,- деді арамшөп шаңқылдаған даусымен. Бұл сөздер гүлді қатты қапаландырды және ол жабырқай бастады. 
- Жабырқама!- үлкен гүл оны сабырға шақырды. Адамдар бұны арамшөп деп атайды. Бұл тек өзін ғана ойлайтын жауыз шөп. Үлкен гүл осындай сөздермен оның көңілін көтеріп тастады. Тез арада адам келді және сол арам шөпті жұлып тастады. 
Самый лучший и точный перевод! Молодец!
СПАСИБО!!!
да, большущее её спасибо, просто низкий поклон
*ей
еще раз спасибо!!!