Ответы и объяснения

2014-02-09T16:43:21+04:00
Мен омирде оз орнымды таба алатындайелиме елеули халкыма калаулы оз мамандыгымнын билимди де биликти адам болгым келеди, Омирде оз орнымды тапкым келеди, Арбир адам оз омиринде елеули из калдыруы кажет сондыктан ештен кеш жаксы демекши оз омириннин кирпишин калаган жон,
желатнльно с казахскими буквами
Лучший Ответ!
2014-02-09T16:45:33+04:00
мен болашакта психолог болгым келеди.ойтени психолог мамандыгы казирги когамда болып жаткан талаптардын барлыгына жауап береді. кащирги тандагы ен сураулы мамандыктын бири болып саналады.жане де психолг ьолу маган жакын коринеди.мен адамдардын сыртынан бакылаганды жақсы коремин
как переводится мен кандай адам болгым келеди
напиши со специфическими буквами , тогда тмечу как лучший