Першого дня мікроавтобусом було завезено у книгарню 627 пачок з книгами, а другого 285 пачок. Першого дня було зроблено на 6 рейсів більше, ніж другого. Скільки рейсів було зроблено першого дня і скільки -другого ?

2

Ответы и объяснения

2012-03-16T21:10:04+04:00



627 - 285= 342 пачки разница

342 : 6 = 57 пачек за 1 рейс

627 : 57 = 11 рейсов в 1 день

285 : 57 = 5 рейсов во 2 день

Лучший Ответ!
2012-03-16T21:21:40+04:00



1) 627-285=342(пач). - бІльше І дня.

2) 342:6=57(пач). - везли за 1 рейс

3) 627:57=11(рейсів) - І дня

4) 11-6=5(рейсів) - ІІ дня

Відповідь: першого дня було зроблено 11 рейсів, а другого - 5 рейсів.