Ответы и объяснения

2014-02-08T23:30:39+04:00
Тарас шевченко був славетним поетом і художником. він писав щиро, правдиво, чесно. мав красивий голос, знав багато народних пісень і дуже гарно співав. сам грав на кобзі. тільки життя у нього було важке. рано залишився сиротою і поневірявся по світу, був на засланні, в солдатах. поет не мав власного житла...
Лучший Ответ!
2014-02-09T00:19:02+04:00
Сенкан
Тарас Шевченко
розумний,талановитий
писав,малював,працював
Тарас Шевченко-назавжди у наших серцях