Ответы и объяснения

2012-03-16T18:09:42+04:00

В Україні влітку і взимку переважає широтний (захід - схід) рух повітря, а навесні і восени - меридіональне (північ - південь) рух повітря.

Лучший Ответ!
2012-03-16T18:14:41+04:00

навесні берези практично виглядають також, як і в інший час року. Гілки у них ростуть високо (у зрілих стовбурів) і вони показують свою відмінність - білі стовбури з чорними смужками від розтріскалася кори. Однак восени береза - золота від жовтого листя на ній, взимку - на ній зовсім листя вже нема, а лише порожні гілки, а ось навесні береза зачаровує своїми сережками і зеленим листям. Нирки розпускаються і дрібні листочки так і просяться назовні. З розтріскалася кори тече сік - березовий - трохи солодкуватий від смаку дерева. Береза немов плаче від зустрічі з весною - так вона її зустрічає.