Один вертоліт пролетів 480 км, а другий 800км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год менше. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт , якщо їх швидкість однакова?

2

Ответы и объяснения

Лучший Ответ!
2012-03-16T10:00:30+00:00



1)на скільки км перший пролетів менше за другого?

800-480=320 км

2)з якою швидкістю летіли вертольоти?

320:2=160 км/год

3)скільки годин летів перший?

480:160=3 години

4)скільки годин летів другий?

800:160=5 годин

  • Участник Знаний
2012-03-16T10:05:34+00:00

1) 800 -480 =320 км 1 пролетел больше

2) 320 : 2 =160 км/ч скорость

3) 480 : 160 = 3 часа 1 вертолёт

4) 800 : 160 = 5 часов 2 вертолет